Profi Credit – kontakt do pożyczkodawcy
Nadchodzi dzień zapłaty Twojej raty, a Ty nie wiesz jak skontaktować się z Profi Credit? A może chciałbyś złożyć reklamację do pożyczkodawcy, bo uważasz, że świadczona przez niego usługa jest wadliwa? Pożyczkodawca – zgodnie z brzmieniem ustawy o kredycie konsumenckim, a dokładniej art. 30 ust.1 pkt 1 ustawy, jest w obowiązku podać Ci wszelkie dane umożliwiające Ci kontakt z Profi Credit. Ustawa wymaga, że w dokumencie umowy należy podać również dane, które będą identyfikować pośrednika kredytowego, który działał w imieniu Profi Credit przy zawarciu umowy.
Sprawdź, co znajdziesz w tym wpisie

W jakim mieście siedzibą ma Profi Credit?
Swego czasu Profi Credit miało siedzibę w Bielsku – Białej i tam pozywało konsumentów o zwrot niespłaconych pożyczek. Pozwy te były złożone w trybie postępowania nakazowego. Profi Credit nie składało więc do sądu umowy pożyczki, a jedynie podpisany przez konsumenta weksel. Dlatego też takie pozwy nie były nadawane do sądu z miasta dłużnika, ale do sądu właściwego ze względu na siedzibę pożyczkodawcy. Do tej pory w obrocie prawnym istnieje wiele niewzruszonych nakazów zapłaty z weksla, które można podważyć składając wniosek o skargę nadzwyczajną – do Rzecznika Finansowego albo do Prokuratora Generalnego.
Obecnie spółka Profi Credit ma swoją siedzibą w Warszawie i tam też powinny być kierowane Twoje pisma dotyczące zawartej z Profi Credit umowy pożyczki.
Sprawdź,
jak skontaktować się z Profi Credit
Po co kontaktować się z Profi Credit?
Istnieje wiele różnych sytuacji, w których należałoby się skontaktować z pożyczkodawcą. Jedną z takich sytuacji jest na przykład wniosek o udostępnienie bezpłatnego harmonogramu spłat pożyczki. Być może pierwotnie otrzymany dokument zaginął. Wtedy też warto skorzystać z prawa, które jest unormowane w art. 37 ust. 1 ustawy o kredycie konsumenckim:
W przypadku umowy o kredyt konsumencki zawartej na czas określony, przez cały czas jej obowiązywania, konsument ma prawo do otrzymania, na wniosek, w każdym czasie bezpłatnie harmonogramu spłaty
Profi Credit nie może żądać od Ciebie jakichkolwiek pieniędzy za taki dokument. Wniosek o wydanie harmonogramu możesz wysłać na mail Profi Credit: info@proficredit.pl lub też zawnioskować o wydanie harmonogramu poprzez kontakt telefoniczny. Profi Credit posiada dedykowaną infolinię dla swoich klientów: 801 805 806.
Reklamacja do Profi Credit
Co może zawierać reklamacja do Profi Credit?
Możesz również złożyć reklamację w trybie art. 45 ust.1 ustawy o kredycie konsumenckim i zamienić pożyczkę w całkowicie darmową. Taka reklamacja dotyczy treści umowy. Jeśli Profi Credit nie zamieści w umowie informacji wymaganych ustawą o kredycie konsumenckim, to po złożeniu pisemnego oświadczenia zwracam pożyczkodawcy jedynie pożyczony kapitał – w równych ratach ustalonych pierwotnym harmonogramem.
Reklamacja może dotyczyć również natrętnej reklamacji, która uprzykrza Ci życie. O ile zazwyczaj Profi Credit nie zatrudnia windykatorów bezpośrednio, tak windykator terenowy działa w imieniu pożyczkodawcy
Czy kontaktować się z windykacją Profi Credit?
W razie opóźnienia w spłatach pożyczki Profi Credit sugerujemy brak kontaktu z windykatorem terenowym, po uprzednim poinformowaniu windykatora, że nie życzymy sobie kolejnych odwiedzin. Niestety, ale windykator terenowy nie zawrze z nami porozumienia, w którym Profi Credit umorzy ogromne koszty pożyczki. Windykator Profi Credit – w każdy możliwy sposób – będzie Cię nakłaniał do spłaty pożyczki i wykazał niekiedy nawet fałszywe konsekwencje, które miałyby wynikać z braku wywiązywania się z płatności rat.